انواع سفره و سینی حنابندان

با تبریک پیوند آسمانی شما ...سفره های حنا و سینی های حنای نیکولین در خدمت شماست

انواع سفره و سینی حنابندان

با تبریک پیوند آسمانی شما ...سفره های حنا و سینی های حنای نیکولین در خدمت شماست

جعبه های شانسی

جعبه های شانسی شامل انواع هدایای دست ساخته ی خودم است ، مانند گوشواره ، دستبند ، مگنت و ... جعبه و شکلات و هدیه همه با هم فقط هزار و پانصد تومان ، مناسب برای جشن های تولد و مغازه های خرازی و سوپرمارکت ها ...

جعبه ها هم دست ساخته ی خودم است و قابلیت این را دارد که دوباره استفاده شود . 

برای دیدن نمونه کار ها به تلگرام پیام بدهید . 

قابل ارسال به تمام نقاط کشور 

شماره ی تلگرام : 09377690906

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزانه چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:59 ق.ظ

سلام وقت بخیر ، من نمونه کار هاتون رو دیدم ، برای سفارش تعداد بالا باید چیکار کنم ؟

سلام فرزانه جان ، از طریق تلگرام تماس بگیرید. می تونید از کانال تلگرام هم دیدن کنید . پیام بدید آدرس رو میفرستم براتون .

محمدرضا چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:07 ق.ظ

سلام ، من در شیراز مغازه دارم برای مغازه ام از این جعبه ها میخواهم ، چطور سفارش بدهم ؟

سلام از طریق تلگرام پاسخگو خواهم بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد